FAQ
Onderstaande vragen worden ons vaker gesteld. Voor meer info of support, neem contact met ons op via het contactformulier of stuur een bericht naar info@incresco.nl. Wij helpen je graag verder.
Onderstaande vragen worden ons vaker gesteld. Voor meer info of support, neem contact met ons op via het contactformulier of stuur een bericht naar info@incresco.nl. Wij helpen je graag verder.
Wij kunnen ons voorstellen dat het prettig is om vrijblijvend kennis te maken met Incresco als opleidingsinstituut en/of Ingeneering. Er zijn hiervoor meerdere mogelijkheden:
Nee. Er zijn hiervoor geen voorafgaande vereisten. Wel is het belangrijk dat je bewust wil werken aan jouw persoonlijke ontwikkeling. Nieuwsgierigheid, open-minded zijn en leergierigheid zijn de belangrijkste onderwerpen die je zullen helpen om het meeste uit onze opleidingen, retreats en workshopdagen te halen. Er wordt jou wellicht veel nieuwe kennis en vaardigheden aangereikt in een korte tijd voor maximaal resultaat. Men haalt uit elke opleiding op natuurlijke wijze vanzelf de punten eruit waar men op dat moment het meeste behoefte aan heeft. Het speciale van onze opleidingen, retreats en workshopdagen is dat het niet uit maakt of je net begint, al bekend bent of gevorderd bent in de stof van “Ingeneering“; de technologie van ons innerlijk functioneren en welzijn. Zij zijn namelijk speciaal ontworpen zodat elke keer als je deelneemt je gelijk wordt geïntroduceerd tot de essentiële technologieën en vaardigheden en anderzijds telkens weer verdieping kan vinden. Deze gelaagdheid maakt dat er altijd weer iets nieuws eruit haalt.
Wij vinden het belangrijk dat de technologie van Ingeneering voor iedereen toegankelijk is. Vandaar dat wij per opleiding, retreat en workshopdag een aantal plaatsen hebben voor jongeren (onder de 23) en studenten. Zij kunnen in aanmerking komen voor een speciaal tarief. Wil je weten of je hiervoor in aanmerking komt? Neem dan contact met ons op via het contactformulier of mail direct naar info@incresco.nl.
Bij incresco.nl kunt u online 24 uur per dag, 7 dagen per week bestellen en/of registreren voor evenementen, opleidingen, workshops, masterclasses en seminars. Bij elk bestelbaar product (of dit nou een evenement, een fysiek product of een virtueel downloadbaar product is) is een bestelknop aanwezig; ‘toevoegen aan winkelwagen’ (add to cart).
Afrekenen:
Nadat je op deze knop heb geklikt, verschijnt het winkelwagentje met een overzicht van de bestelling en de eventuele verzendkosten. Hier kunt u eventueel een coupon of kortingscode invoeren. Daarna kan de bestelling worden afgerond door te drukken op de button: ‘doorgaan naar afrekenen’ (proceed to checkout). Op de afreken-pagina dien je jouw persoonlijke informatie die nodig is om de betaling af te handelen in te vullen en een betaalmethode te selecteren. Wanneer je op de button ‘bestelling plaatsen’ drukt wordt je naar de beveiligde betaalomgeving geleid of ontvang je een e-mail met betalingsinstructies.
Op onze inschrijfpagina en onze agenda kan je een overzicht vinden van alle aanstaande evenementen. Wanneer je klikt op de button ‘bestel tickets’ wordt je naar de specifieke evenementenpagina geleidt. Hier kan je jouw ticket bestellen. Tickets zijn naamgebonden en enkel per persoon te bestellen. Elk persoon die zich wil registreren dient daardoor zelf een account aan te maken en een ticket te bestellen.
Na de bestelling te hebben toegevoegd aan de winkelwagen kan de bestelling worden afgerekend. Hiervoor zijn jouw persoonlijke gegevens benodigd. Bij het afrekenen wordt je na het kiezen van jouw betalingsmethode naar de beveiligde betalingsomgeving geleid. Na betaling krijg je een bevestiging via e-mail samen met de factuur. Tevens krijg je een overzicht van de belangrijkste details, locatie en benodigdheden voor het evenement (het zogenaamde ‘fact sheet’).
Graag ontvangen en zien wij jou terug bij een van onze evenementen, opleidingen, workshops, retreats, masterclasses & seminars!
Indien je een geprint boek toegevoegd hebt aan je winkelwagentje, wordt er gevraagd een afleveradres in te vullen. Na betaling worden de bestelde boeken naar dat adres verzonden. Alle prijzen op de verkooppagina van een boek zijn altijd inclusief BTW, maar exclusief verzendkosten. De verzendkosten worden getoond in het winkelwagenoverzicht. Het winkelwagenoverzicht verschijnt automatisch nadat u op de bestelknop heeft geklikt.
Na elke bestelling ontvangt u van incresco.nl een e-mail met een overzicht, een factuur en een bevestiging van uw bestelling. In de bevestiging staat tevens de unieke downloadlink vermeld om het e-book te kunnen downloaden welke je ook terug kan vinden als je inlogt op jouw account. Let op: een e-book is uitgesloten van het herroepingsrecht nadat je het hebt gedownload. Indien je het e-book nog niet gedownload hebt, kan je jezelf beroepen op het herroepingsrecht. Meer informatie kunt u vinden in de algemene voorwaarden.
De e-books van Incresco hebben geen Adobe Digital Rights Management (DRM) beveiliging. Bestanden zonder beveiliging kunt u ongelimiteerd openen en op elk geschikt apparaat lezen. Verspreiding is uiteraard niet toegestaan.
Digitaal watermerk (social DRM)
Bestanden worden wel beveiligd met een zogenaamde ‘social DRM’. Dit zijn zichtbare en onzichtbare vormen van beveiliging die aan het e-book zijn toegevoegd. Mocht er een ‘illegaal’ bestand worden aangetroffen op het internet dan kan deze op eenvoudige wijze worden herleid naar de oorspronkelijke koper.
Directe betaling:
Fysieke producten en/of tickets voor onze evenementen, opleidingen, retreats, workshops masterclasses en seminars alsmede het boeken van coaching sessies gaat via producten op onze website. Deze kunnen via de iDeal betaalmethode direct worden voldaan bij het afrekenen (checkout). Deelname of de gemaakte afspraak wordt op deze manier direct bevestigd waarna je direct een factuur in jouw mailbox ontvangt.
Vooruitbetaling:
Bij vooruitbetalen wordt de bestelling pas in behandeling genomen na ontvangst van de betaling. In beide gevallen zal dat minimaal twee extra werkdagen duren.
Betalen op factuur:
Op verzoek kunnen onze opleidingen, retreats, workshops en het boeken van coaching sessies per bankoverschrijving worden betaald. Neem hiervoor contact met ons op via het contactformulier of per e-mail. Hierbij worden tevens administratiekosten in rekening gebracht (€ 5,-). Na de persoonlijke aanmelding/registratie krijg je binnen 3 dagen een e-mail met de factuur en de betalingscondities. Voorafgaand aan de opleiding dient het volledige factuurbedrag voldaan te zijn EN het bedrag bij ons binnen te zijn alvorens de inschrijving is bevestigd en deelname verzekerd.
Nee, deze mogelijkheid wordt helaas niet ondersteund. Er zijn andere betalingsmethoden beschikbaar zoals betaling via iDeal en betaling via bankoverschrijving (SEPA).
Afhankelijk van de fysieke producten in jouw bestelling worden orders die vòòr 17:00 uur worden besteld op maandag t/m vrijdag meestal de volgende dag al geleverd (wanneer de betaling direct met bijvoorbeeld iDeal is voldaan). Hierbij zijn er verschillende bezorgopties en mogelijkheden:
Alle tarieven zijn gebaseerd op de meest recente tarieven van PostNL. Hierbij wordt voor pakketten t/m 10 kilogram een standaardtarief van € 7,08 (incl. BTW) aangehouden.
Wij versturen enkel naar locaties binnen Nederland waar PostNL bezorgt. Hierbij wordt voor pakketten t/m 10 kilogram een standaardtarief van € 7,08 (incl. BTW) aangehouden.
Retouren:
Bij de aankoop van producten heeft u de mogelijkheid om de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende veertien (14) dagen. Deze bedenktermijn gaat in op de dag van het sluiten van de overeenkomst. Indien u het artikel wilt retourneren, komen ten hoogste de kosten van terugzending voor uw rekening. Indien u een bedrag betaald heeft, zullen wij dit zo spoedig mogelijk (uiterlijk veertien dagen na ontbinding) terugbetalen. U krijgt de eventuele verzendkosten van de heenzending ook teruggestort.
Wij mogen wachten met terugbetalen totdat we de producten hebben ontvangen of u heeft aangetoond ze te hebben verstuurd. Er kunnen nog kosten in rekening worden gebracht als u het product beschadigd heeft. Als u gebruik maakt van het herroepingsrecht, dan heeft u na uw melding nog 14 dagen om het product terug te sturen.
Een e-book is na het downloaden uitgesloten van retour gezien de aard van het artikel. U kunt de aankoop van een e-book wel herroepen, mits u dat doet voordat u het bestand daadwerkelijk heeft gedownload. Op de downloadpagina van het e-book staat dit nogmaals aangegeven. Voor meer informatie zie de algemene voorwaarden. of neem een kijkje bij de specifieke pagina over retourneren.
Wilt u een product retour sturen?
Download het retourformulier herroeping en stuur dit ingevuld per post of e-mail naar ons toe. Na ontvangst van het ingevulde formulier nemen wij contact met u op. U ontvangt dan per e-mail een korte instructie voor het retour zenden en u ontvangt ook het retouradres.
Retouradres:
Incresco
Eierlanden 38
1274 CT Huizen
Wilt u meer weten over onze opleidingen? Vraag het uitgebreide informatiepakket aan! Meer weten
Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te analyseren en het gebruiksgemak te verbeteren. Door deze website te bezoeken sta je dit toe.
Je kan meer te weten komen over welke cookies wij gebruiken of deze uitschakelen bij instellingen.
Deze Algemene (Webshop) Voorwaarden zijn van toepassing op alle webshop producten die online op www.incresco.nl worden verkocht en gekocht. Deze Algemene Voorwaarden van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie (hierna Thuiswinkel.org) zijn tot stand gekomen in overleg met de Consumentenbond in het kader van de Coördinatiegroep Zelfreguleringsoverleg (CZ) van de Sociaal-Economische Raad en treden in werking per 1 juni 2014.
Artikel 1. Definities
In deze voorwaarden wordt verstaan onder:
1. Aanvullende overeenkomst: een overeenkomst waarbij de consument producten, digitale inhoud en/of diensten verwerft in verband met een overeenkomst op afstand en deze zaken, digitale inhoud en/of diensten door de ondernemer worden geleverd of door een derde partij op basis van een afspraak tussen die derde en de ondernemer;
2. Bedenktijd: de termijn waarbinnen de consument gebruik kan maken van zijn herroepingsrecht;
3. Consument: de natuurlijke persoon die niet handelt voor doeleinden die verband houden met zijn handels-, bedrijfs-, ambachts- of beroepsactiviteit;
4. Dag: kalenderdag;
5. Digitale inhoud: gegevens die in digitale vorm geproduceerd en geleverd worden;
6. Duurovereenkomst: een overeenkomst die strekt tot de regelmatige levering van zaken, diensten en/of digitale inhoud gedurende een bepaalde periode;
7. Duurzame gegevensdrager: elk hulpmiddel – waaronder ook begrepen e-mail – dat de consument of ondernemer in staat stelt om informatie die aan hem persoonlijk is gericht, op te slaan op een manier die toekomstige raadpleging of gebruik gedurende een periode die is afgestemd op het doel waarvoor de informatie is bestemd, en die ongewijzigde reproductie van de opgeslagen informatie mogelijk maakt;
8. Herroepingsrecht: de mogelijkheid van de consument om binnen de bedenktijd af te zien van de overeenkomst op afstand;
9. Ondernemer: de natuurlijke of rechtspersoon die producten, (toegang tot) digitale inhoud en/of diensten op afstand aan consumenten aanbiedt;
10. Overeenkomst op afstand: een overeenkomst die tussen de ondernemer en de consument wordt gesloten in het kader van een georganiseerd systeem voor verkoop op afstand van producten, digitale inhoud en/of diensten, waarbij tot en met het sluiten van de overeenkomst uitsluitend of mede gebruik gemaakt wordt van één of meer technieken voor communicatie op afstand;
11. Modelformulier voor herroeping: het in Bijlage I van deze voorwaarden opgenomen Europese modelformulier voor herroeping. Bijlage I hoeft niet ter beschikking te worden gesteld als de consument ter zake van zijn bestelling geen herroepingsrecht heeft;
12. Techniek voor communicatie op afstand: middel dat kan worden gebruikt voor het sluiten van een overeenkomst, zonder dat consument en ondernemer gelijktijdig in dezelfde ruimte hoeven te zijn samengekomen.
Artikel 2. Identiteit van de ondernemer
Incresco Life Education Center
T.a.v. B.M. Wennink
Eierlanden 38
1274 CT Huizen
E-mailadres: info@incresco.nl
KvK-nummer: 56556233
BTW-identificatienummer: NL201120276B01
Artikel 3. Toepasselijkheid
1. Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op elk aanbod van de ondernemer en op elke tot stand gekomen overeenkomst op afstand tussen ondernemer en consument.
2. Voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, wordt de tekst van deze algemene voorwaarden aan de consument beschikbaar gesteld. Indien dit redelijkerwijs niet mogelijk is, zal de ondernemer voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, aangeven op welke wijze de algemene voorwaarden bij de ondernemer zijn in te zien en dat zij op verzoek van de consument zo spoedig mogelijk kosteloos worden toegezonden.
3. Indien de overeenkomst op afstand elektronisch wordt gesloten, kan in afwijking van het vorige lid en voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, de tekst van deze algemene voorwaarden langs elektronische weg aan de consument ter beschikking worden gesteld op zodanige wijze dat deze door de consument op een eenvoudige manier kan worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager. Indien dit redelijkerwijs niet mogelijk is, zal voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, worden aangegeven waar van de algemene voorwaarden langs elektronische weg kan worden kennisgenomen en dat zij op verzoek van de consument langs elektronische weg of op andere wijze kosteloos zullen worden toegezonden.
4. Voor het geval dat naast deze algemene voorwaarden tevens specifieke product- of dienstenvoorwaarden van toepassing zijn, is het tweede en derde lid van overeenkomstige toepassing en kan de consument zich in geval van tegenstrijdige voorwaarden steeds beroepen op de toepasselijke bepaling die voor hem het meest gunstig is.
Artikel 4. Het aanbod
1. Indien een aanbod een beperkte geldigheidsduur heeft of onder voorwaarden geschiedt, wordt dit nadrukkelijk in het aanbod vermeld.
2. Het aanbod bevat een volledige en nauwkeurige omschrijving van de aangeboden producten, digitale inhoud en/of diensten. De beschrijving is voldoende gedetailleerd om een goede beoordeling van het aanbod door de consument mogelijk te maken. Als de ondernemer gebruik maakt van afbeeldingen, zijn deze een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden producten, diensten en/of digitale inhoud. Kennelijke vergissingen of kennelijke fouten in het aanbod binden de ondernemer niet.
3. Elk aanbod bevat zodanige informatie, dat voor de consument duidelijk is wat de rechten en verplichtingen zijn, die aan de aanvaarding van het aanbod zijn verbonden.
Artikel 5. De overeenkomst
1. De overeenkomst komt, onder voorbehoud van het bepaalde in lid 4, tot stand op het moment van aanvaarding door de consument van het aanbod en het voldoen aan de daarbij gestelde voorwaarden.
2. Indien de consument het aanbod langs elektronische weg heeft aanvaard, bevestigt de ondernemer onverwijld langs elektronische weg de ontvangst van de aanvaarding van het aanbod. Zolang de ontvangst van deze aanvaarding niet door de ondernemer is bevestigd, kan de consument de overeenkomst ontbinden.
3. Indien de overeenkomst elektronisch tot stand komt, treft de ondernemer passende technische en organisatorische maatregelen ter beveiliging van de elektronische overdracht van data en zorgt hij voor een veilige webomgeving. Indien de consument elektronisch kan betalen, zal de ondernemer daartoe passende veiligheidsmaatregelen in acht nemen.
4. De ondernemer kan zich binnen wettelijke kaders – op de hoogte stellen of de consument aan zijn betalingsverplichtingen kan voldoen, alsmede van al die feiten en factoren die van belang zijn voor een verantwoord aangaan van de overeenkomst op afstand. Indien de ondernemer op grond van dit onderzoek goede gronden heeft om de overeenkomst niet aan te gaan, is hij gerechtigd gemotiveerd een bestelling of aanvraag te weigeren of aan de uitvoering bijzondere voorwaarden te verbinden.
5. De ondernemer zal uiterlijk bij levering van het product, de dienst of digitale inhoud aan de consument de volgende informatie, schriftelijk of op zodanige wijze dat deze door de consument op een toegankelijke manier kan worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager, meesturen:
a. het bezoekadres van de vestiging van de ondernemer waar de consument met klachten terecht kan;
b. de voorwaarden waaronder en de wijze waarop de consument van het herroepingsrecht gebruik kan maken, dan wel een duidelijke melding inzake het uitgesloten zijn van het herroepingsrecht;
c. de informatie over garanties en bestaande service na aankoop;
d. de prijs met inbegrip van alle belastingen van het product, dienst of digitale inhoud; voor zover van toepassing de kosten van aflevering; en de wijze van betaling, aflevering of uitvoering van de overeenkomst op afstand;
e. de vereisten voor opzegging van de overeenkomst indien de overeenkomst een duur heeft van meer dan één jaar of van onbepaalde duur is;
f. indien de consument een herroepingsrecht heeft, het modelformulier voor herroeping.
6. In geval van een duurtransactie is de bepaling in het vorige lid slechts van toepassing op de eerste levering.
Artikel 6. Herroepingsrecht
Bij producten:
1. De consument kan een overeenkomst met betrekking tot de aankoop van een product gedurende een bedenktijd van minimaal 14 dagen zonder opgave van redenen ontbinden. De ondernemer mag de consument vragen naar de reden van herroeping, maar deze niet tot opgave van zijn reden(en) verplichten.
2. De in lid 1 genoemde bedenktijd gaat in op de dag nadat de consument, of een vooraf door de consument aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het product heeft ontvangen, of:
a. als de consument in eenzelfde bestelling meerdere producten heeft besteld: de dag waarop de consument, of een door hem aangewezen derde, het laatste product heeft ontvangen. De ondernemer mag, mits hij de consument hier voorafgaand aan het bestelproces op duidelijke wijze over heeft geïnformeerd, een bestelling van meerdere producten met een verschillende levertijd weigeren.
b. als de levering van een product bestaat uit verschillende zendingen of onderdelen: de dag waarop de consument, of een door hem aangewezen derde, de laatste zending of het laatste onderdeel heeft ontvangen;
c. bij overeenkomsten voor regelmatige levering van producten gedurende een bepaalde periode: de dag waarop de consument, of een door hem aangewezen derde, het eerste product heeft ontvangen.
Bij diensten en digitale inhoud die niet op een materiële drager is geleverd:
3. De consument kan een dienstenovereenkomst en een overeenkomst voor levering van digitale inhoud die niet op een materiële drager is geleverd gedurende minimaal 14 dagen zonder opgave van redenen ontbinden. De ondernemer mag de consument vragen naar de reden van herroeping, maar deze niet tot opgave van zijn reden(en) verplichten.
4. De in lid 3 genoemde bedenktijd gaat in op de dag die volgt op het sluiten van de overeenkomst.
Verlengde bedenktijd voor producten, diensten en digitale inhoud die niet op een materiële drager is geleverd bij niet informeren over herroepingsrecht:
5. Indien de ondernemer de consument de wettelijk verplichte informatie over het herroepingsrecht of het modelformulier voor herroeping niet heeft verstrekt, loopt de bedenktijd af twaalf maanden na het einde van de oorspronkelijke, overeenkomstig de vorige leden van dit artikel vastgestelde bedenktijd.
6. Indien de ondernemer de in het voorgaande lid bedoelde informatie aan de consument heeft verstrekt binnen twaalf maanden na de ingangsdatum van de oorspronkelijke bedenktijd, verstrijkt de bedenktijd 14 dagen na de dag waarop de consument die informatie heeft ontvangen.
Artikel 7. Verplichtingen van de consument tijdens de bedenktijd
1. Tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts uitpakken of gebruiken in de mate die nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van het product vast te stellen. Het uitgangspunt hierbij is dat de consument het product slechts mag hanteren en inspecteren zoals hij dat in een winkel zou mogen doen.
2. De consument is alleen aansprakelijk voor waardevermindering van het product die het gevolg is van een manier van omgaan met het product die verder gaat dan toegestaan in lid 1.
3. De consument is niet aansprakelijk voor waardevermindering van het product als de ondernemer hem niet voor of bij het sluiten van de overeenkomst alle wettelijk verplichte informatie over het herroepingsrecht heeft verstrekt.
Artikel 8. Uitoefening van het herroepingsrecht door de consument en de kosten daarvan
1. Als de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, meldt hij dit binnen de bedenktermijn door middel van het modelformulier voor herroeping of op andere ondubbelzinnige wijze aan de ondernemer.
2. Zo snel mogelijk, maar binnen 14 dagen vanaf de dag volgend op de in lid 1 bedoelde melding, zendt de consument het product terug, of overhandigt hij dit aan (een gemachtigde van) de ondernemer. Dit hoeft niet als de ondernemer heeft aangeboden het product zelf af te halen. De consument heeft de terugzendtermijn in elk geval in acht genomen als hij het product terugzendt voordat de bedenktijd is verstreken.
3. De consument zendt het product terug met alle geleverde toebehoren, indien redelijkerwijs mogelijk in originele staat en verpakking, en conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.
4. Het risico en de bewijslast voor de juiste en tijdige uitoefening van het herroepingsrecht ligt bij de consument.
5. De consument draagt de rechtstreekse kosten van het terugzenden van het product. Als de ondernemer niet heeft gemeld dat de consument deze kosten moet dragen of als de ondernemer aangeeft de kosten zelf te dragen, hoeft de consument de kosten voor terugzending niet te dragen.
6. Indien de consument herroept na eerst uitdrukkelijk te hebben verzocht dat de verrichting van de dienst of de levering van gas, water of elektriciteit die niet gereed voor verkoop zijn gemaakt in een beperkt volume of bepaalde hoeveelheid aanvangt tijdens de bedenktijd, is de consument de ondernemer een bedrag verschuldigd dat evenredig is aan dat gedeelte van de verbintenis dat door de ondernemer is nagekomen op het moment van herroeping, vergeleken met de volledige nakoming van de verbintenis.
7. De consument draagt geen kosten voor de uitvoering van diensten of de levering van water, gas of elektriciteit, die niet gereed voor verkoop zijn gemaakt in een beperkt volume of hoeveelheid, of tot levering van stadsverwarming, indien:
a. de ondernemer de consument de wettelijk verplichte informatie over het herroepingsrecht, de kostenvergoeding bij herroeping of het modelformulier voor herroeping niet heeft verstrekt, of;
b. de consument niet uitdrukkelijk om de aanvang van de uitvoering van de dienst of levering van gas, water, elektriciteit of stadsverwarming tijdens de bedenktijd heeft verzocht.
8. De consument draagt geen kosten voor de volledige of gedeeltelijke levering van niet op een materiële drager geleverde digitale inhoud, indien:
a. hij voorafgaand aan de levering ervan niet uitdrukkelijk heeft ingestemd met het beginnen van de nakoming van de overeenkomst voor het einde van de bedenktijd;
b. hij niet heeft erkend zijn herroepingsrecht te verliezen bij het verlenen van zijn toestemming; of
c. de ondernemer heeft nagelaten deze verklaring van de consument te bevestigen.
9. Als de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, worden alle aanvullende overeenkomsten van rechtswege ontbonden.
Artikel 9. Verplichtingen van de ondernemer bij herroeping
1. Als de ondernemer de melding van herroeping door de consument op elektronische wijze mogelijk maakt, stuurt hij na ontvangst van deze melding onverwijld een ontvangstbevestiging.
2. De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt.
3. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.
4. Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.
Artikel 10. Uitsluiting herroepingsrecht
De ondernemer kan de navolgende producten en diensten uitsluiten van het herroepingsrecht, maar alleen als de ondernemer dit duidelijk bij het aanbod, althans tijdig voor het sluiten van de overeenkomst, heeft vermeld:
1. Producten of diensten waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop de ondernemer geen invloed heeft en die zich binnen de herroepingstermijn kunnen voordoen;
2. Overeenkomsten die gesloten zijn tijdens een openbare veiling. Onder een openbare veiling wordt verstaan een verkoopmethode waarbij producten, digitale inhoud en/of diensten door de ondernemer worden aangeboden aan de consument die persoonlijk aanwezig is of de mogelijkheid krijgt persoonlijk aanwezig te zijn op de veiling, onder leiding van een veilingmeester, en waarbij de succesvolle bieder verplicht is de producten, digitale inhoud en/of diensten af te nemen;
3. Dienstenovereenkomsten, na volledige uitvoering van de dienst, maar alleen als:
a. de uitvoering is begonnen met uitdrukkelijke voorafgaande instemming van de consument; en
b. de consument heeft verklaard dat hij zijn herroepingsrecht verliest zodra de ondernemer de overeenkomst volledig heeft uitgevoerd;
4. Pakketreizen als bedoeld in artikel 7:500 BW en overeenkomsten van personenvervoer;
5. Dienstenovereenkomsten voor terbeschikkingstelling van accommodatie, als in de overeenkomst een bepaalde datum of periode van uitvoering is voorzien en anders dan voor woondoeleinden, goederenvervoer, autoverhuurdiensten en catering;
6. Overeenkomsten met betrekking tot vrijetijdsbesteding, als in de overeenkomst een bepaalde datum of periode van uitvoering daarvan is voorzien;
7. Volgens specificaties van de consument vervaardigde producten, die niet geprefabriceerd zijn en die worden vervaardigd op basis van een individuele keuze of beslissing van de consument, of die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn;
8. Producten die snel bederven of een beperkte houdbaarheid hebben;
9. Verzegelde producten die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggezonden en waarvan de verzegeling na levering is verbroken;
10. Producten die na levering door hun aard onherroepelijk vermengd zijn met andere producten;
11. Alcoholische dranken waarvan de prijs is overeengekomen bij het sluiten van de overeenkomst, maar waarvan de levering slechts kan plaatsvinden na 30 dagen, en waarvan de werkelijke waarde afhankelijk is van schommelingen van de markt waarop de ondernemer geen invloed heeft;
12. Verzegelde audio-, video-opnamen en computerprogrammatuur, waarvan de verzegeling na levering is verbroken;
13. Kranten, tijdschriften of magazines, met uitzondering van abonnementen hierop;
14. De levering van digitale inhoud anders dan op een materiële drager, maar alleen als:
a. de uitvoering is begonnen met uitdrukkelijke voorafgaande instemming van de consument; en
b. de consument heeft verklaard dat hij hiermee zijn herroepingsrecht verliest.
Artikel 11. De prijs
1. Gedurende de in het aanbod vermelde geldigheidsduur worden de prijzen van de aangeboden producten en/of diensten niet verhoogd, behoudens prijswijzigingen als gevolg van veranderingen in btw-tarieven.
2. In afwijking van het vorige lid kan de ondernemer producten of diensten waarvan de prijzen gebonden zijn aan schommelingen op de financiële markt en waar de ondernemer geen invloed op heeft, met variabele prijzen aanbieden. Deze gebondenheid aan schommelingen en het feit dat eventueel vermelde prijzen richtprijzen zijn, worden bij het aanbod vermeld.
3. Prijsverhogingen binnen 3 maanden na de totstandkoming van de overeenkomst zijn alleen toegestaan indien zij het gevolg zijn van wettelijke regelingen of bepalingen.
4. Prijsverhogingen vanaf 3 maanden na de totstandkoming van de overeenkomst zijn alleen toegestaan indien de ondernemer dit bedongen heeft en:
a. deze het gevolg zijn van wettelijke regelingen of bepalingen; of
b. de consument de bevoegdheid heeft de overeenkomst op te zeggen met ingang van de dag waarop de prijsverhoging ingaat.
5. De in het aanbod van producten of diensten genoemde prijzen zijn inclusief btw.
Artikel 12. Nakoming en extra garantie
1. De ondernemer staat er voor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften. Indien overeengekomen staat de ondernemer er tevens voor in dat het product geschikt is voor ander dan normaal gebruik.
2. Een door de ondernemer, diens toeleverancier, fabrikant of importeur verstrekte extra garantie beperkt nimmer de wettelijke rechten en vorderingen die de consument op grond van de overeenkomst tegenover de ondernemer kan doen gelden indien de ondernemer is tekortgeschoten in de nakoming van zijn deel van de overeenkomst.
3. Onder extra garantie wordt verstaan iedere verbintenis van de ondernemer, diens toeleverancier, importeur of producent waarin deze aan de consument bepaalde rechten of vorderingen toekent die verder gaan dan waartoe deze wettelijk verplicht is in geval hij is tekortgeschoten in de nakoming van zijn deel van de overeenkomst.
Artikel 13. Levering en uitvoering
1. De ondernemer zal de grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht nemen bij het in ontvangst nemen en bij de uitvoering van bestellingen van producten en bij de beoordeling van aanvragen tot verlening van diensten.
2. Als plaats van levering geldt het adres dat de consument aan de ondernemer kenbaar heeft gemaakt.
3. Met inachtneming van hetgeen hierover in artikel 4 van deze algemene voorwaarden is vermeld, zal de ondernemer geaccepteerde bestellingen met bekwame spoed doch uiterlijk binnen 30 dagen uitvoeren, tenzij een andere leveringstermijn is overeengekomen. Indien de bezorging vertraging ondervindt, of indien een bestelling niet dan wel slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt de consument hiervan uiterlijk 30 dagen nadat hij de bestelling geplaatst heeft bericht. De consument heeft in dat geval het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden en recht op eventuele schadevergoeding.
4. Na ontbinding conform het vorige lid zal de ondernemer het bedrag dat de consument betaald heeft onverwijld terugbetalen.
5. Het risico van beschadiging en/of vermissing van producten berust bij de ondernemer tot het moment van bezorging aan de consument of een vooraf aangewezen en aan de ondernemer bekend gemaakte vertegenwoordiger, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen.
Artikel 14. Duurtransacties: duur, opzegging en verlening
Opzegging:
1. De consument kan een overeenkomst die voor onbepaalde tijd is aangegaan en die strekt tot het geregeld afleveren van producten (elektriciteit daaronder begrepen) of diensten, te allen tijde opzeggen met inachtneming van daartoe overeengekomen opzeggingsregels en een opzegtermijn van ten hoogste één maand.
2. De consument kan een overeenkomst die voor bepaalde tijd is aangegaan en die strekt tot het geregeld afleveren van producten (elektriciteit daaronder begrepen) of diensten, te allen tijde tegen het einde van de bepaalde duur opzeggen met inachtneming van daartoe overeengekomen opzeggingsregels en een opzegtermijn van ten hoogste één maand.
3. De consument kan de in de vorige leden genoemde overeenkomsten:
a. te allen tijde opzeggen en niet beperkt worden tot opzegging op een bepaald tijdstip of in een bepaalde periode;
b. tenminste opzeggen op dezelfde wijze als zij door hem zijn aangegaan;
c. altijd opzeggen met dezelfde opzegtermijn als de ondernemer voor zichzelf heeft bedongen.
Verlenging:
4. Een overeenkomst die voor bepaalde tijd is aangegaan en die strekt tot het geregeld afleveren van producten (elektriciteit daaronder begrepen) of diensten, mag niet stilzwijgend worden verlengd of vernieuwd voor een bepaalde duur.
5. In afwijking van het vorige lid mag een overeenkomst die voor bepaalde tijd is aangegaan en die strekt tot het geregeld afleveren van dag- nieuws- en weekbladen en tijdschriften stilzwijgend worden verlengd voor een bepaalde duur van maximaal drie maanden, als de consument deze verlengde overeenkomst tegen het einde van de verlenging kan opzeggen met een opzegtermijn van ten hoogste één maand.
6. Een overeenkomst die voor bepaalde tijd is aangegaan en die strekt tot het geregeld afleveren van producten of diensten, mag alleen stilzwijgend voor onbepaalde duur worden verlengd als de consument te allen tijde mag opzeggen met een opzegtermijn van ten hoogste één maand. De opzegtermijn is ten hoogste drie maanden in geval de overeenkomst strekt tot het geregeld, maar minder dan eenmaal per maand, afleveren van dag-, nieuws- en weekbladen en tijdschriften.
7. Een overeenkomst met beperkte duur tot het geregeld ter kennismaking afleveren van dag-, nieuws- en weekbladen en tijdschriften (proef- of kennismakingsabonnement) wordt niet stilzwijgend voortgezet en eindigt automatisch na afloop van de proef- of kennismakingsperiode.
Duur:
8. Als een overeenkomst een duur van meer dan een jaar heeft, mag de consument na een jaar de overeenkomst te allen tijde met een opzegtermijn van ten hoogste één maand opzeggen, tenzij de redelijkheid en billijkheid zich tegen opzegging vóór het einde van de overeengekomen duur verzetten.
Artikel 15. Betaling
1. Voor zover niet anders is bepaald in de overeenkomst of aanvullende voorwaarden, dienen de door de consument verschuldigde bedragen te worden voldaan binnen 14 dagen na het ingaan van de bedenktermijn, of bij het ontbreken van een bedenktermijn binnen 14 dagen na het sluiten van de overeenkomst. In geval van een overeenkomst tot het verlenen van een dienst, vangt deze termijn aan op de dag nadat de consument de bevestiging van de overeenkomst heeft ontvangen.
2. Bij de verkoop van producten aan consumenten mag de consument in algemene voorwaarden nimmer verplicht worden tot vooruitbetaling van meer dan 50%. Wanneer vooruitbetaling is bedongen, kan de consument geen enkel recht doen gelden aangaande de uitvoering van de desbetreffende bestelling of dienst(en), alvorens de bedongen vooruitbetaling heeft plaatsgevonden.
3. De consument heeft de plicht om onjuistheden in verstrekte of vermelde betaalgegevens onverwijld aan de ondernemer te melden.
4. Indien de consument niet tijdig aan zijn betalingsverplichting(en) voldoet, is deze, nadat hij door de ondernemer is gewezen op de te late betaling en de ondernemer de consument een termijn van 14 dagen heeft gegund om alsnog aan zijn betalingsverplichtingen te voldoen, na het uitblijven van betaling binnen deze 14-dagen-termijn, over het nog verschuldigde bedrag de wettelijke rente verschuldigd en is de ondernemer gerechtigd de door hem gemaakte buitengerechtelijke incassokosten in rekening te brengen. Deze incassokosten bedragen maximaal: 15% over openstaande bedragen tot € 2.500,=; 10% over de daaropvolgende € 2.500,= en 5% over de volgende € 5.000,= met een minimum van € 40,=. De ondernemer kan ten voordele van de consument afwijken van genoemde bedragen en percentages.
Artikel 16. Klachtenregeling
1. De ondernemer beschikt over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.
2. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen bekwame tijd nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer.
3. Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
4. De consument dient de ondernemer in ieder geval 4 weken de tijd te geven om de klacht in onderling overleg op te lossen. Na deze termijn ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.
Artikel 17. Geschillen
1. Op overeenkomsten tussen de ondernemer en de consument waarop deze algemene voorwaarden betrekking hebben, is uitsluitend Nederlands recht van toepassing.
Artikel 18. Aanvullende of afwijkende bepalingen
Aanvullende dan wel van deze algemene voorwaarden afwijkende bepalingen mogen niet ten nadele van de consument zijn en dienen schriftelijk te worden vastgelegd dan wel op zodanige wijze dat deze door de consument op een toegankelijke manier kunnen worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager.
Incresco Life Education Center
Eierlanden 38
1274 CT Huizen
Kamer van Koophandel nummer: 56556233
BTW-nummer: NL201120276B01
Versie 1.0
Huizen, Juni 2017.
Deze Algemene (Evenement) Voorwaarden zijn van toepassing op alle overeenkomsten tussen Incresco en Opdrachtgever van opleidingen, workshops, seminars en andere vormen van onderwijs (hierna te noemen: ‘Opleiding’).
1. Deze Algemene Voorwaarden zijn van toepassing op alle overeenkomsten tussen Incresco en Opdrachtgever van de opleiding, training, workshop, clinic, coaching en andere vormen van onderwijs (hierna te noemen ‘Opleiding’).
2. Onder Opdrachtgever wordt verstaan iedere natuurlijke of rechtspersoon waarmee Incresco een overeenkomst sluit tot het verzorgen van Opleiding, ongeacht of Opdrachtgever zelf, of een derde deelneemt aan de Opleiding.
3. Onder Deelnemer wordt verstaan: elk bedrijf, instelling of natuurlijke persoon die bij Incresco aan een Opleiding deelneemt en/of een In-company/maatwerkopleiding afneemt. De Deelnemer kan ook Opdrachtgever zijn.
4. Onder Open Inschrijving Opleiding wordt verstaan een Opleiding welke voor iedereen toegankelijk is die word verzorgd door Incresco voor Deelnemer(s).
5. Onder In-company/Maatwerkopleiding wordt verstaan een besloten kring Opleiding verzorgd door Incresco voor een Opdrachtgever met een door de Opdrachtgever aan te wijzen groep deelnemers.
6. Onder Opleidingskosten wordt verstaan de prijs van de Opleiding. Daarbij behorend zijn de arrangementskosten verplicht voor de gehele opleidingsduur. Kosten voor (extra) accommodatie en verblijf alsmede de reiskosten en overig gemaakte kosten zijn niet bij de Opleidingskosten inbegrepen, tenzij anders vermeld of door de Deelnemer bij inschrijving aangegeven.
1. De Overeenkomst komt tot stand doordat de Opdrachtgever aan Incresco een verzoek verstuurt, via het inschrijfformulier, per e-mail of welke andere schriftelijke vorm van contact, waarna de aanmelding door Incresco per e-mail wordt bevestigd. Hiermee aanvaardt de Opdrachtgever en/of Deelnemer deze Algemene Voorwaarden.
2. Met Incresco gesloten overeenkomsten leiden voor Incresco tot een inspanningsverplichting, niet tot een resultaatsverplichting, waarbij Incresco gehouden is haar verplichtingen zodanig na te komen, als naar normen van zorgvuldigheid en vakmanschap naar de maatstaven van het moment van nakomen van Incresco verlangd kan worden.
3. Incresco is gerechtigd om voor het uitvoeren van de gesloten overeenkomst derden in te schakelen welke zorgvuldig worden geselecteerd.
4. Voorzover Incresco voor een juiste nakoming van haar verplichtingen afhankelijk is van informatie of medewerking van de Opdrachtgever, respectievelijk een Deelnemer, is Incresco van haar verplichtingen ontslagen bij niet-tijdig verstrekken van die informatie of verlenen van die medewerking.
5. Bij het tot stand komen van de Overeenkomst per inschrijfformulier of e-mail wordt minimaal het volgende vastgelegd:
a. Naam van de Opdrachtgever;
b. Omschrijving van de door Incresco uit te voeren Opleiding en/of werkzaamheden;
c. Data van uitvoering van de Opleiding en/of werkzaamheden;
d. De opleidingskosten, bijkomende kosten en de betalingscondities.
6. Afwijkingen van deze voorwaarden zijn alleen bindend als ze schriftelijk zijn bevestigd door Incresco.
Artikel 3. Plaatsing/toelating
1. Door Incresco aangeboden Opleidingen (in de ruimste zin des woords) vinden alleen doorgang bij voldoende aanmelding. Bij meer aanmeldingen dan er geplaatst kunnen worden, volgt plaatsing in de volgorde van aanmelding.
1. De Opdrachtgever heeft het recht deelname aan, of de opdracht voor een Opleiding schriftelijk te annuleren per aangetekend verzonden brief of per e-mail.
3. Bij annulering korter dan 3 maanden voor de eerste Opleidingsdag, of als de Deelnemer na de eerste Opleidingsdag de deelname beëindigd of om andere redenen niet aan de Opleiding deelneemt, betaalt Opdrachtgever de volgende opleidingskosten, ook de eventueel nog openstaande termijnen van een gespreide betaling:
Meer dan 3 maanden voor Opleidingsstart | 100% kosteloos annuleren |
Meer dan 2 maanden voor Opleidingsstart | 25% van de volledige Opleidingskosten |
Meer dan 1 maand voor Opleidingsstart | 50% van de volledige Opleidingskosten |
Meer dan 14 dagen voor Opleidingsstart | 75% van de volledige Opleidingskosten |
Minder dan 14 dagen voor Opleidingsstart | 100% van de volledige Opleidingskosten |
4. Een geplaatste Deelnemer mag zich laten vervangen, mits deze aan de toelatingseisen voor de betreffende Opleiding voldoet. Hier zijn geen kosten aan verbonden.
5. Incresco heeft het recht zonder opgave van redenen de Opleiding of opdracht te annuleren of deelname van een Deelnemer, dan wel de door de Deelnemer aangewezen vervangende Deelnemer, te weigeren in welke gevallen de Deelnemer het recht heeft op terugbetaling van het volledige door deze aan Incresco betaalde bedrag.
1. Incresco brengt de Opleidingskosten in rekening door middel van een factuur. De Opdrachtgever dient de deelnamekosten binnen 8 dagen na inschrijving te voldoen; en vòòr aanvang van de opleiding. Voor de opleidingen is altijd een gespreide betaling mogelijk. De meest actuele prijzen staan vermeld op de website www.incresco.nl.
2. De reiskosten, (extra) overnachtingskosten en/of verblijfskosten zijn niet in de Opleidingskosten inbegrepen, tenzij uitdrukkelijk anders in de brochure, op de website en/of bij het inschrijfformulier wordt vermeld. De meest actuele arrangements- en accommodatiekosten staan vermeld op de website www.incresco.nl.
3. De Opdrachtgever is bij niet tijdige betaling verplicht aan Incresco in redelijkheid gemaakte gerechtelijke en buitengerechtelijke incassokosten te vergoeden. Hierbij is de Opdrachtgever vertragingsrente verschuldigd en worden incassokosten, ter hoogte van 15% van het niet tijdig betaalde bedrag, in rekening gebracht. De vertragingsrente is gelijk aan de wettelijke handelsrente.
1. Voorzover auteurs-, merk-, modellen-, handelsnaam- of andere rechten van intellectuele eigendom berusten bij Incresco ter uitvoering van de overeenkomst geleverde producten en diensten, is en blijft Incresco houder (krachtens licenties van derden) respectievelijk eigenaresse van deze rechten.
2. Het auteursrecht op de door Incresco uitgegeven brochures, opleidingssmaterialen, handboeken, sheets, stencils, grondkaarten, speelkaarten, flitskaarten, cue cards, syllabi en welk andere in de Opleiding gebruikte schriftelijke materialen dan ook, hierna te noemen “Materialen”, berust bij Incresco, tenzij een andere auteursrechthebbende op het werk zelf is aangegeven. Zonder uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Incresco zullen door de Opdrachtgever noch de Deelnemer geen gegevens in welke vorm dan ook uit de Materialen worden gepubliceerd of op welke wijze dan ook worden vermenigvuldigd.
3. Ook het auteursrecht betreffende offertes, rapporten, voorstellen e.d. die voortkomen uit de werkzaamheden van Incresco berust uitsluitend bij Incresco.
4. De Opdrachtgever verkrijgt slechts een niet-overdraagbaar gebruiksrecht voorzover dat voor de uitvoering van de overeenkomst noodzakelijk is. De Opdrachtgever mag de stoffelijke dragers van deze rechten uitsluitend gebruiken voor het doel waartoe deze aan de opdrachtgever verstrekt zijn, deze niet vermenigvuldigen en auteurs-, merk-, model-, handelsnaam en andere aanduidingen, niet wijzigen of verwijderen.
1. Incresco spant zich in om de gegeven Opleidingen naar beste inzicht en vermogen uit te voeren.
2. Incresco is tegenover de Opdrachtgever en/of Deelnemer die een rechtspersoon is of een natuurlijk persoon, handelend in de uitoefening van een beroep of bedrijf, slechts aansprakelijk voor schade die het directe gevolg is van opzet of bewuste roekeloosheid, doch maximaal voor een bedrag van de Opleidingskosten per schade veroorzakend feit, waarbij een opvolgende reeks feiten als één feit wordt beschouwd.
3. Voorzover sport- en daarmee te vergelijken activiteiten deel uit maken van de met Incresco gesloten Overeenkomst, nemen deelnemers op eigen risico deel aan deze activiteiten.
4. Opdrachtgevers, Deelnemers en derden verklaren door akkoord te gaan met deze Algemene Voorwaarden dat deelname aan de Opleidingen van Incresco volledig op eigen risico is en dat Incresco niet aansprakelijk kan worden gesteld voor enige materiële of fysieke schade ontstaan als gevolg van de Opleidingen.
5. Incresco is niet aansprakelijk in het geval Opdrachtgever, Deelnemer, of een derde de mogelijkheid hebben een verzekeringsmaatschappij aan te spreken.
6. Op de Overeenkomst van opdracht en de relatie met de deelnemer is Nederlands recht van toepassing. De geschillen voortvloeiend uit de rechtsverhouding worden uitsluitend aan de Nederlandse rechter ter beoordeling voorgelegd.
1. Wanneer de Opdrachtgever tijdens de opleiding ziek wordt, heeft de opdrachtgever te allen tijde de mogelijkheid om de Opleiding (of Opleidingsdag) in te halen in een vergelijkbare groep.
2. Wanneer de trainer/docent van de Opleiding ziek wordt zal er voor passende vervanging gezorgd worden of zullen de Deelnemers een vervangende Opleidingsdag aangeboden krijgen.
1. De opdrachtnemer en trainer/docent van de Opleiding hebben een geheimhouding voor wat betreft de informatie van de Opdrachtgever.
1. Door het aangaan van een overeenkomst met Incresco wordt aan Incresco toestemming verleend voor automatische bewerking van de uit de overeenkomst verkregen persoonsgegevens. Deze persoonsgegevens zal Incresco uitsluitend gebruiken voor haar eigen activiteiten. Incresco zal de door haar verkregen persoonsgegevens beheren op de wijze die de wet voorschrijft.
Incresco Life Education Center
Eierlanden 38
1274 CT Huizen
Kamer van Koophandel nummer: 56556233
BTW-nummer: NL201120276B01
Registreer jouw interesse voor een opleiding, seminar of retreat en krijg een bericht wanneer het eerstvolgende evenement beschikbaar is voor inschrijving.
Door je gegevens achter te laten door middel van dit contactformulier kunnen wij naar aanleiding van jouw specifieke verzoek verdere actie ondernemen.
Deze website gebruikt cookies zodat wij jou de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie informatie wordt opgeslagen in jouw browser en vervult functies zoals herkennen wanneer je naar onze website terugkeert en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de website je het meest interessant en behulpzaam vind.
Je kan de cookie instellingen aanpassen door te navigeren in de tabs aan de linkerkant.
Klik voor een volledig overzicht van ons Privacybeleid en Cookiebeleid.
Strikt Noodzakelijke Cookies moet ten alle tijden ingesteld staan zodat wij jouw voorkeuren voor cookie instellingen kunnen opslaan.
Wanneer je de Strikt Noodzakelijke Cookies uitschakelt kunnen wij jouw instellingen niet opslaan. Dit betekent dat elke keer dat je onze website bezoekt je opnieuw de cookies moet inschakelen of uitschakelen.
Deze website gebruikt cookies zodat wij jou de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Hieronder vind je een overzicht van onze algemene cookies:
Functionele cookies. Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website. Zo wordt er op Incresco gebruikgemaakt van cookies om in te kunnen loggen en te reageren.
Analytics cookies. Via Google Analytics worden geanonimiseerd gegevens over het surfgedrag verzameld. Zo kunnen wij zien hoe bezoekers zoals jij de website gebruiken en op basis daarvan de website verbeteren.
Je kan de cookie instellingen aanpassen door te navigeren in de tabs aan de linkerkant. Meer informatie over ons Privacybeleid en Cookiebeleid